sobota, 29. marec 2008

Pasje življenje? My ass!





Srečali sta se! Obe moji lubici. Pa še Katja je bila zraven. Ja, res mi ni hudega. :)
Najbolj izviren odgovor na vprašanje, kaj si je Kala mislila na zadnji sliki, bo nagrajen:)

7 komentarjev:

Tehka pravi ...

:D:Dam...kaj si misl?...je začudena je, pa gleda Taro pa si misl ka je to za ena....Kala je mislna da je tvoja edina lubica..pol pa kr ne enkat tm še dve :D Tara in Katja :D (halo?!..to je šok za psa :P)

Povšo pravi ...

kala je vzdihnila: "o jezušček!"

5rca pravi ...

Misli si: I kill you!!! :)))

Anonimni pravi ...

MA KUK SO LEPEEE!!!
En vikend se moja pride povohat :D
see ya!!!

uzivaj!

Raul07 pravi ...

ej....kva pa kuža ve:D nč n misl:D on sam laja:D

Unknown pravi ...

misli si: who the fucker je ta dolgouha stvar? ka mi misli spizdit konzervo?
čist so kjut!
moja dona(bernska planšarka) je pa bolana:'(:'(

malimili pravi ...

Kaj ji pa je? :(