ponedeljek, 10. marec 2008

Strašen poskus


Neki dan sem v roke dobil Kinder čokoladico. To je tista dobrota, o kateri v reklami pravijo, da ima ogromno mleka. V enem kadru pokažejo prerez sladke pregrehe, kjer je dobro videti, da je notranjost bela. Se pravi, polna mleka in vsega ostalega, kar ta plemenit kravji izdelek vsebuje. Ne vem zakaj sem se hotel prepričati, če je to res. Ker pri roki nisem imel noža, poskus se mi pa ni zdel življensko pomemben, da bi stopil v kuhinjo, sem uporabil devede. Sonijev. Z njim sem po dolžini zarezal v tistih stu kalorij. Tadaaaaaaaaa. Ne nategujejo nas. Res je not ogromno mleka. Oz. nečesa belega. Zdej lažje spim.

3 komentarji:

Povšo pravi ...

ko bova skupej bova pa še kinder bueno prerezala napol.

malimili pravi ...

Neeeeeeeeee. Veš koliko kinderja je na devedeji ostalo? Bueno je preveč dober za take neumnosti. Bova rajš kake vampe razrezala al pa musako. Kej bljek.

Tehka pravi ...

aaa :D:D tole sem pa jst vidla prek kamere u živo in je res blo kr precej belo :D