četrtek, 20. marec 2008

Menstrualna skodelica



Vsako jutro na poti na šiht preberem frišnega Žurnala24. Največkrat mi rata brez težav priti do svojega izvoda, le ene dvakrat ali trikrat je bila tista lušna vrečka na trolah zakrita z ritjo kake mamce, ki je bila ravno na poti na tržnico. Takrat sem ostal prikrajšan za branje, ker res nisem imel želje po iskanju cajtnga izza šupka velikosti bojlerja. Ampak nič ne de. Danes so ritaste mamce ostale doma in sem lahko v miru prelistal še po tiskarni dišeč cajtng. Zasledil sem strašen članek z naslovom Nova rešitev za menstrualne dni. Takoj so se mi zableščale oči, saj sem najprej pomislil, da bom lahko prebral kake nasvete za moške, kako ublažiti napetosti v dneh, ko naše najdražje plačujejo krvni davek. Kako grdo sem se zmotil. Kaj je pisalo not? Vam povem?
Za ceno 31 evrov se bo od aprila dalje v trgovinah lahko dobila alternativa olvejs vložkom in o.b. tamponom. Imenuje se menstrualna skodelica. Slednja beseda mi nikakor ne paše v ta kontekst. Skodelice se uporabljajo za suhe slive, nikakor pa ne za zbiranje... bljak, ne bom nadaljeval. Ampak, baje je to revolucionaren izdelek. Čeprav ne vem, kaj je tako revolucionarnega pri tem, da na vsake štiri ali pet ur odstraniš skodelico, izliješ vsebino in jo ponovno namontiraš tam kamor paše. Pa tudi, da moraš odgovarjat ljudem, ki te zasačijo ob pranju. "Kaj pa delate?" "Perem skledico. Menstrualno skledico." "Aha, a to se vstavi...?" "Ja, ja, vstavi se." Ni kul. Mogoče me je malo začelo bolet pod trebuhom, ko to pišem. V članku so kot slabost uporabe skodelice navedli da je pri vstavljanju skodelice potrebne nekaj vaje, kar v začetku vzame več časa. Ja, definitivno me boli pod trebuhom. Mogoče ste se mi ženske malo celo zasmilile, čeprav sem mnenja, da v menstrualnem obdobju, ki po najnovejših raziskavah traja 14 dni pred obiskom in 14 dni po obisku tetice iz Amerike, veliko bolj trpimo moški kot ženske. Na splošno je znano, da je psihološka bolečina največkrat hujša od tega, da te malo boli trebuh.
Kačika moja si, poleg hiške na morju, želi, da bi moški vsaj en dan čutili strašno bolečino, s katero se soočajo ženske. Precej nerealna želja, bi reku. Z veseljem bi delil bolečino na pol, če bi lahko, ampak jebatga. Ne gre. Mogoče lahko strašna skodelica olajša zadeve. Najbrž ne, anede?
Jah, dejmo končat z Damjano Murko. Srečna je, da je moški. Verjemte, da sem jst tud.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Jah, vse lepo in prav...js celo podpiram kake nove izume na tem področju, ker olvejsovi vložki so mi bljak z vso svojo kemijo, ki najbrž naredi vse kaj drugega kot koristno delo, tamponi pa...eh, brezveze razlagat. Da se mi skledica čist čudno sliši, ni za govorit, pa vendar, če se že grejo take izume, naj morda poštudirajo tudi kako bi se lahko taka kri nekako prečistila, pa bi se jo morda dalo še za kaj uporabit. Recimo,...čeprav je ideja kar precej bljak, ampak po drugi strani nič bolj bljak kot ideja, da na vsakih par ur tisto rdečo stvar zlivaš v straniščno školjko.:))

Sicer pa se pridružujem Katji, lepo bi bilo če bi lahko moški vsaj za en dan občutili kaj pomeni met takšne bolečine.