petek, 14. marec 2008

Kje so zdaj?

Pomislite kdaj na ljudi, ki smo jih še nekaj let nazaj gledali na televiziji, poslušali na radiih in spremljali v medijih? Moj odgovor je pritrdilen.

Kje je Mito Trefalt? Kje je njegova hčerka, zobata Špela Trefalt? Kje sta Eva Longyka in njen L - I - N - G - O? Kje svojo srečo s kolesom deli Oliver Mlakar? Nekje v nekih hribih goji sestavine za Vegeto? Možno. Kje je zmagovalec Bara, farški Andrej? Najbrž v Pleterskem samostanu tre orehe. Kje je Desa Muck in kaj dela sanjski Damir?

Iz sveta športa... Kje je Mateja Svet? Kje je Džoni Novak? Kje je Michael Chang? Pa Petr Korda in Jim Courier? Kaj delata Jaroslav Sakala in Espen Bredesen? Je Diether Thoma že pozdravil zlatenco? Kje je Matjaž Tovornik? Se spomnite Stana Reddicka? Pa Jane Novotne? Si je najgrši nogometaš vseh časov, Trifon Ivanov, omislil plastično operacijo?

Kje je Deja Mušič? In njene Karaoke? Kje je Nace Junkar? Kje je družina, ki najbrž do danes še ni odkrila frizerja, Kelly Family? Je Angelo že mutiral? Kje so Caught in the act? Kaj pa Afroman? Je res hotel povedati le to, da se ga je nakadil in vse zaje...? Kje je Simon iz Bepop? Lahko bi dobil kako oddajo na teveju. Kaj pa Danijel in njegova Đuuuuliiiiiii? Kje je Tajči? Je ena od dveh zvezdic padla nanjo? V kategorijo "kje so zdaj" paše tudi Miran Rudan, o katerem moram pisati samo lepe stvari, ker v nasprotnem obstaja verjetnost, da me moja draga Kačika, kot njegova najzvejstejša oboževalka, orenk po kepi. Mirči, care, ko si pel Zbogom moja dolenjska vas, sem mislil, da ne misliš tako resno:) Uh, ene strašne skupine sem se spomnil. Aqua. Barbie girl. Ni jih. Tako kot tudi ne Hansonovih babyface bratov. Je najstarejši že snel aparat za zobe? Super hit so imeli z odličnim naslovom - Mmmmmmboooop. Je kdo zadnje čase slišal za Hajdi? Je iskala svojega kužka in se izgubila? Kje je Zlatko Dobrič? Mah, koga briga. Upam, da me kdo ne vpraša, kje je moja glasbena ikona Vesna Pisarović. Ja, pogrešam jo.

Kaj dela Brendon iz Beverly Hillsa? Najbolj neustrašen policaj Cruz Castillo iz Sante Barbare ima zihr še vedno tist zajeban pogled. Kdo ve, kaj se dogaja s Carltonom iz Fresh Princa? Slišim, da se je največja spodnja čeljust na svetu, Stephanie iz Full house zadrogirala. Uuu, še nekoga sem se spomnil. Alf. Kam je? Kaj se dogaja v gozdarski hiši Falkenau? Stavim da McGyver nekje v Palestini rešuje svet, kajpadruzga.

Ah ja, kje so zdaj??

Lepo se je spominjat, anede? Komaj čakam dan, ko me bo zanimalo kje je vseprisotni Damjan Murko in komu na čast nam ne bo treba več gledat njegove antipatične podobe. Sram te bilo, kako se obnašaš!

Sorry, ne morem si pomagat.

2 komentarja:

koka pravi ...

Pozabu si se vprašat kje sta Mitch iz Baywatch pa MacGyver :)

Povšo pravi ...

kje je pa dalaj eaog aka ali en?