nedelja, 3. avgust 2008

Če bi jutr umrla...

Včerej zvečer, nekje ob pol enajstih zvečer, se mi je zdanilo. Ne ni od tega, ker sem bil za računalnikom od jutra. Bil sem v popolnoma treznem stanju in niso me obiskali nezemljani. Tud Damjana Murka s svojo bleščečo podobo ni bilo blizu. No, da ne dolgovezim. Po enih 26 letih sem v medijih spet zasledil Vesno Pisarović! To je tista umetnica, ki je nekej najboljšega kar lahko poslušaš. Tista, ki je odpela meni najjlubšo pesem vseh časov in tista s katero sem nekoč pred davnimi časi pel na odru. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! She`s alive!

Uglavnem, dečva je bila zadnje dve leti na Nizozemskem, kjer se je učila petja. Mater, kot da prej pa ni znala. Svašta. Po tanovem nastopa s tremi tujci, pojejo pa neko đez glasbo. Nisem je še slišal, samo baje je folk precej navdušen, ko sliši njeno novo interpretiranje glasbe. Bomo videl, jst bom najbolj vedu, kako dobro je. :) Zdej se, po krajšem obisku lijepe njihove, sicer vrača v deželo kjer na plažo hodijo v hrib, dobra novica pa je da se že čez eno leto vrne, in bo posnela NOV album. Ou je! Povedala je še, da jo strašno zabava, ko ljudje slišijo njen nov glas, najbolj pa se mi je dopadla njena izjava, da je odšla samo zato, da bi se enkrat vrnila. Kako kul. Komaj že čakamo!

2 komentarja:

čl pravi ...

i pel na odru??zanimivo...pa tut kr dobr glas ma;)

malimili pravi ...

Pel pel, kaj pa druzga. Sej bi ti povedal celotno zgodbico z vsemi mojimi občutki takrat, samo bi traaaaaajaaaalooooooooo. :):):)