sobota, 30. avgust 2008

Grade moj



Bolj kot razmišljam, kako bi opisal naš izlet v Sarajevo, bolj sem prepričan, da ne bom našel pravih besed. Čustev, ki sem jih ponovno doživel, se z besedami ne da opisati. Tako, da se sploh ne bom trudil. Lahko bi govoril o samih superlativih, pa se mi zdi brezveze. O takih stvareh se ne govori in ne piše. To je treba doživet, ljudje ki podobno razmišljamo, pa o tem ne rabimo diskutirat. Dvig obrvi, pogled, pa vemo za kaj gre.

Vojna je poleg slabih, pustila tudi ogromno pozitivnih posledic - vsaj sam tako gledam na njih. Sarajevo je mesto z največjo dušo na svetu, Sarajlije pa so lahko za vzor vsem nam. Občutek imam, da prav nič na svetu ne more razbiti njihove volje do življenja, optimizma in dobre volje. Tam vlada tolikokrat opevano bratstvo i jedinsvo, nekej, kar Slovencem na žalost tudi na pamet ne pride, da bi poskušali vsakodnevno furat. Na žalost. Ubistvu, tega sploh nismo sposobni, če mene vprašate.

In to je to. Nimam kej več napisat. Če bi radi doživeli kej podobnega, skok v avto, pa gas. Če ne zarad drugega, pa zarad ćevapov in poceni cedejev. ;) Aja, še nekej... Družba moja... Bliss, Majolčica in Katka moja... hvala vam za lepe trenutke. Upam, da ste se meli vsaj pol tako dobro kot sem se imel sam!

6 komentarjev:

Povšo pravi ...

Ti si car, tako kot jaz. V vsaki stvari najdeš nekaj pozitive! Take ljudi cenim.

malimili pravi ...

Verjemi mi, tam jih ni težko najt.

Unknown pravi ...

Ni ga čez kuhno:D Zj sem pa lačen.

čl pravi ...

sviraj mi sviraj brate, vrati me mome kraju, vrati mi sarajevo, i staru dobru raju! sviraj mi bosno moja...nisem za to zvrst muske, sam ta pesem je pa res lepa;) najbolš je pa to, da tam prodajajo šale, kape...od Dinama..haha;)

malimili pravi ...

Sploh ne.

BrezVoska pravi ...

Prva slikica je vrhunska. Bravo čevapi. Drgač pa se je treba zment pa spet odrint dol, kaj pravš?