ponedeljek, 25. avgust 2008

Flygun - najboljši izum moderne dobe


Poznate koga, ki ima rad mrčes? Itak, da ne. Mrčes še samega sebe nima rad. Predstavniki te živalske sorte, pa so po mojem prepričanju največje živalce, ki jih lahko ubijem. Vse kar je večje - no go. Zato je pa ubijanje teh glupih, letečih, gomazečih in dosadnih zverin toliko bolj zabavno. Posebej, odkar imam Flygun. (Mater, zvenim kot Anžej v reklami za dormeo).
Računalniki, uesbeji, telefoni, garmini, bluetoothi ... mah vse se skrije pred flygunom. Za nevedneže, kamor sem tudi sam spadal še ne dolgo nazaj, je to pištola za pošiljanje mrčesa na oni svet. Nameriš, bang, in muha je raztrančirana na n kosov. Ne le, da je ta igračka ena najbolj kul stvari s katerimi sem se ukvarjal, zadevo sem preiskusil v težkih časih in ni me pustila na cedilu.
V ljubljansko stanovanjce je neki večer priletel sršen. Precej nevarna živalca, če mene prašate. Pogumen sem ratal, ko sem se spomnil, da bom končno lahko preizkusil svojo novo igračko. Bang bang bang je delalo, ko sva se z življenskimi napori borila kdo bo koga. Zajebani so sršeni, vam povem. Ampak, v ključnem momentu četrte runde, sem bil taktično eno potezo spredaj. Sršen je padel. Res, da sem ene trikrat zgrešil, ampak... v četrto gre rado in sršena ni več. Zmagovalec je seveda Flygun.
Glede na vse užitke, ki jih nudi, stane zanemarljivo malo. Spoznanje, da napravica resnično deluje, je bilo neprecenljivo. Tako sem varen pred morebitnimi očitki, da sem otrok ker se igram s pištolicami. Priporočam. Hvala, Katka :)

4 komentarji:

Unknown pravi ...

Kje si to kupu??? Jst bi tut to mel.
Drgač pa za mrčes...gasmasko...zaprem okna. Pol pa jeklenko v bajto, odprem plin in to je to. Ko Aušic. Sam pol je treba bajto zluftat. Za manše količine je pa Pips. Ampak čez Flygun je pa ni najbrž.

malimili pravi ...

Kdaj maš rojstni dan? Ti kupim. Pa čokolado in nogavice.

Unknown pravi ...

6.12.1989. Zaka pa čokolado in nogavice? Čokolade ne jem, štunfi bodo pa fajn. Sam pozim ni glih mrčesa...

malimili pravi ...

Čokolado in nogavice se da zraven. Ne vem zakaj, samo tako to je.

Ja, res ni mrčesa. Boš pa snežakom glave stran odbijal.