četrtek, 14. avgust 2008

Potonfelni


Moj sotrpin v službi, Cene - legenda, je imel strašne komentarje glede mojih kroksov oz. potonflnov, kot jim on pravi. Vedno znova je govoril, da so prtonfnli brez smajlijev brez veze, da to moram met, ker drgač to ni to itd itd. Uglavnem, vladala je must have situacija in da bi bila stvar taka kot mora, sta se s svojo boljšo polovico Petro, odpravila v šoping po kroks asesorise. Od včeraj naprej mi tako levo nogo krasi sonček, desno pa krava, ki kaže jezik.

No, zdej so še enkrat bolj udobni kot prej, o tem, da so pa trikrat lepši, mi pa ni treba govort. Sem ovekovečil in vam dovolim, da vsak dan enkrat pogledate, kako so lepe.

Cene, hvala! :)

Aha, da ne pozabim. Cenetova Petrica danes praznuje svoj rojstni dan. Veliko sreče in vsega dobrega voščim. Tako na zasebnem kot tudi na poslovnem področju. In seveda, naj ti sonce sreče nikoli ne zaide!

9 komentarjev:

5rca pravi ...

HVALAAAAAAA!!!!!!!!

Unknown pravi ...

Mili šampion! ;) Naslednje poletje, kaj, novi potomflni, nove acesorije? :))

malimili pravi ...

Jah, ne vem. Po moje bom tele nosu, dokler ne zapolnim vseh lukenj.

Anonimni pravi ...

you failed in styling contest!! totalno =)

Bliss pravi ...

Ce bi mel usi trdo kuhane jajce v zepu bi ga imel tudi jaz.

malimili pravi ...

Ne ne, kontra. Ker trdo kuhana jajca smrdijo in jih nima noben v žepu, jih imam jst.

Povšo pravi ...

Kdaj bojo začel delat acesorije z podgurskimi izrazi?

malimili pravi ...

Aha, misliš na sončka, ki bo držal tablo z napisom PALI PU MATERJALI?

Povšo pravi ...

Jaa, poleg kravce na kateri piše ŽIVJO in KERU?.