petek, 25. april 2008

Uradno najbolj antipatična Slovenka


Jeklinova Barbara je padla. Prehitel jo je nekdo bolj antipatičen. Barby je sedaj pod prestolom. Skupaj s Koširjevo Manco, Murkovo Damjano in Müllerjevo Blažko. Na vrh je sedla Angelca. Ne vem kako se piše. Tud zanima me ne. Menim, da bi bilo veliko bolje, da bi doma sadila čebulo in brala knjige o zeliščih, kot pametovala na televiziji v vsaki drugi oddaji.

Čestitam za osvojitev vrha, gospa! Nimate konkurence.

6 komentarjev:

5rca pravi ...

Se strinjam. Gospa Likovič nima konkurence tukaj. Na bruhanje mi gre, ko samo usta odpre (verjetno zato, ker sem nevzgojena mula). Se mi pa zdi, da se ji kar očke zasvetijo, ko lahko pove, da je bila Janšova učiteljica in da je bil Janezek najbolj priden v šoli... BRUUUUUUUUUH!!!!!!!!

Anonimni pravi ...

Takšne so pač farške prasice.

Povšo pravi ...

ja, ta je tista tapametna, k je rekla, da mora bit vsaka oddaja poučna. kje je pa zmago batina poučen? gremo odprt trenjo!

Anonimni pravi ...

Jah, tako je pri enih a ne:) Sicer pa, gospa Angelca, res bi bil že skrajni čas, da se nehate tako zavzeto oklepati že davno preživetih starih časov.

Unknown pravi ...

Grda in tečna. What would Chuck Norris do? Ustrelu bi jo.

Anonimni pravi ...

Uf, TV je ogrožen, vsakič, ko jo vidim gor.
Jaz bi take babe in vse njene izjave z zakonom prepovedala. Svoboda govora z njo dobi nove dimenzije in zakon nov razmislek.
Se strinjam, hujše ni. Ona na vrhu, potem pa dooooolgo nobene.