sobota, 3. maj 2008

Kako naj se imenuje otok?


Ja, zanima me ime otoka, kamor bom, ko postanem predsednik, naselil vse stare zlobne ljudi. Še enkat povem... ne vseh, le tiste z zlobnimi obrazi, ki nimajo kaj početi in sejejo zlo in slabo voljo po svetu. Bruh bruh.

Včerej se je, nedaleč od doma zgodila nesreča - nekdo je zbil kolesarja in pobegnil. Ko sem se, vračajoč domov, pripeljal na kraj dogodka, je bilo ob nesrečniku ene pet ljudi, zbralo pa se je še vsaj 20 firbcev, ki so gledali kot teleta. Možak je bil živ, krvi ni bilo videti, ljudje (vsaj tisti ob njem) so mu pomagali. Upam, da so reveža oskrbeli in da mu ni hudega, pa tudi to, da bodo miličniki našli tistega, ki je nesrečo zakrivil in mu odtrgali jajca. Oz. eno joško, če je ženska.

In kaj se zgodi danes? Naša babica dobi obiske. Dve najbolj opravljivi stari vešči daleč naokoli. Valda, takoj sem vedu. Nesreča bo tema pogovorov naslednje 3 tedne. Dokler ne bodo sosedovemu Francu udrli v vikend. Ko sem se zjutraj umival, sem jih čez hodnik, ki deli kopalnico in babičino stanovanje v hiši slišal kovati razne zarote. Da so bile takoj zraven in da je bilo 100 ljudi tam in da so rešilci preveč časa rabil da so prišli na kraj nesreče. Seveda ni šlo brez vložkov, da je bil storilec najbrž pijan in da je vozil stu in kaj bi bilo, če bi podrl cigana in da je dobro da ni njihov pes ravno takrat prečkal ceste, ker so taki norci na cesti. In da so bili policaji nesramni, da niso hoteli nič povedat, kaj je bilo. In da so šle potem na cesto pogledat policijske označbe. Ma dej njehej! Goltanec mi je skoraj vrnil včerejšnjo večerjo, zato sem se precej hitro umil in se odmaknil malo stran. Do tam, kamor glas zlobač ne seže.

Ne prenašam takih ljudi, res jih ne. Zato obljubim vsem somišljenikom, da bom vse podobne vešče nekoč preselil na samotni otok ali kako jamo, seveda brez možnosti vrnitve. :) Lahko bi naredil big brader, ampak ne 92 dnevni, ampak 920 dnevni. Brez časopisov, brez televizije. Me zanima koga bi potem opravljale, smrade zlobne. Pa povejte, če se tej na sliki ne vidi, kako je zlobna. :):) Itak, da se ji!

1 komentar:

Povšo pravi ...

hahahahahahaha, no coment