četrtek, 19. junij 2008

Tirlititi, opa opa


Imate radi narodnjake? Sej veste, to je tista glasba, ki jo ponavadi (največkrat iz svojih Nokij n73) nabijajo tisti mali črni najstniki s svetlečo se glavo, oblečeni v lakost majicah, šumečih trenirkah, obuti pa v snežno bele najkice. Tista iz teve pinka, s katero se ponavadi končajo fešte, plesni pari pa ne obstajajo, ker se pleše v krogu. No, to je ta muzika. In kaj hočem povedat? Ne le da je melodija teh pesmi vrhunska (tirlititi - zakon), tudi besedila so takšna, da bi komot dobila kakšne gremije, emije, viktorje in podobno. Našel sem super stran iz katere kopiram nekatere cvetke. Smeh zagotovljen!

Kuce laje, a ja mislim ti si, otis'o si sarmu probo nisi!

Caki, Caki, Cale kupi mi sandale, samo pazi Cale da ne budu male!

Moja mala nema prednji zubi, kad me ljubi jezikom me ubi!

Milane moja ruzo, cale mi se naoruz'o, u vazduh ce sve da digne samo kad te stigne!

Necu da ljubim jednu ili dve, ja sam covek za devojke sve!

Opasan je jež kad ga neko takne, izbo' je Snezu ne moze da makne!

Ustaj zete da mi krešeš dete!

Jer sam čovjek sa planine, željan pi..e ko slanine.

Strašno, anede? Tirlititi, opa opa.

1 komentar:

BrezVoska pravi ...

Sm majo tile besedila ne? Kako lahko to poslušaš:) eni so zakon, eni so pa smešni narodnjaki:) pink tv je pa kr cool, kr smešen že:) pa sej veš-nikada višeeeeeeeeeee ni takve ljubavi nni takve izdajeeeee:)