ponedeljek, 16. junij 2008

Carica


Po naravi sem tak, da se, če raja preveč vneto kritizira oz. hvali nekaj ali nekoga, se postavim na kontra stran. Nezavedno, ampak se. Trenutno najbolj opevana televizijska voditeljica Nina Osenar, je že nekaj časa na tapeti, kot ena najbolj antipatičnih in vreščočih likov, ki jih gledamo po televiziji. Hmmm, meni je Nina kul.
Kul mi je, ker se ji na en km vidi, da je samozavestna, nezakompleksana in da uživa v tem kar dela. Kul je, ker se zna pošaliti na svoj račun in odlično koketira s kamerami. Kul je, ker ne uporablja veliko polglasnikov, ki so značilnost tistih, ki mislijo, da je besedni zaklad nekej svetlečega in se ga da prijet. Kul je, ker je kljub svoji "slavi" preprosta in ni zafnana kot nekatere njene wannabe kopije. Kul je, ker je taka kot je. In nič drugačna. Kul je, ker gre po svoji poti in se ne ozira na mnenja zavistih slovenceljnov. Mogoče je včasih malo pretiravala s svojo senzacionalno predstavitvijo kometatorjev v bigbraderju, ampak - noubadi is prfekt.
Škoda, da je konec tega plemenitega resničnostnega šova. Škoda tud, da Sandi ni zmagal. Čeprav tudi Nasketu privoščim glavno nagrado. Naj pobič končno zamenja streho in posname rap album. Drgač pa... kot bi rekla Nina... pazite kaj sanjate, Angelca Likovič vas gleda! Strah strah.

3 komentarji:

Tehka pravi ...

Res je ful ful samozavestna, ampak je ql ker ve in zna s svojo podobo use maksimalno izkorist.

Anonimni pravi ...

juhu.. ko se bom jst enga dneva slikala za playboy in svojo igralsko kariero zgradila na tem, niti priblizno pa s faxom.. me bos tud zagovarjou ne :) you so sweeet!
did you bump your head hard lately?!

malimili pravi ...

Heheheheheheheh, zjebala si me do amena. Brez besed sem ostal:)