nedelja, 8. februar 2009

S - Budget pistacije

Že ime imajo tako, da nisem pričakoval nič dobrega.
In res.
50 posto jih je črvivih, malih, grenkih. 30 % je zaprtih in ni šanse, da spraviš slano dobroto ven iz oklepa. Največ 10 % je dobrih. Matematiki ste najbrž opazili, da 10 % manjka. To so tiste pistacije, ki so padle na tla, ker sem pri odpiranju raztrgal vrečko, ki bi bila bolj primerna za kako apno ali cement.
Vsekakor se jih izogibajte in jih kupite ter užijte le v primeru, če svojim ledvicam ne želite nič dobrega. Slane so namreč za popizdit.

7 komentarjev:

Povšo pravi ...

Jp. "Slovenec sem, Slovenec sem..."

Anonimni pravi ...

Luka, tebi preprosto rata nasmejat ljudi...hahahaha...
Še ob 2h zjutraj se na glas režim, pa čeprav sem samo nekaj sekund nazaj komaj gledala...

malimili pravi ...

@ Povšo - Ne štekam
@ Malea - Kaj pa delaš pokonc ob tako nečloveški uri?

Anonimni pravi ...

Bere najboljši blog na svetu....

Povšo pravi ...

Mislu sem, da samo Podgurci, ki se imajo za prave Slovence kupujejo BUDGET pistacije.

malimili pravi ...

@ anonimni - si štejem v čast. lepše pa bi bilo, da vsaj vem, komu se zahvaljujem. drgač pa hvala! :)

Anonimni pravi ...

Khm khm....

vzamem nazaj tisto o naj naj blogu....!?

hahahaha

ps. drugače pa ja, hecno te je prebirat, le še vparšanje časa je kdaj boš najboljši, heheh