četrtek, 30. oktober 2008

Zbirateljstvo


Hja, eni zbirajo znamke, drugi prtičke, tretji slikce in posterje Rebelde. Jst zbiram sevanje. Oz. sevajoče naprave. Pol od teh na sliki, jih je šlo čez moje roke. Ostale so mi podarili dobri ljudje. Nekaj jih še dela, ostali so mrtvi, vendar imajo dušo. In spomine. Uglavnem, za stran niso, zato sem postal zbiratelj.

9 komentarjev:

Povšo pravi ...

še en zbiratelj. jz dam vse moje tastare teb, sam da jih najdm ;)

malimili pravi ...

Hvala, dobri mož.

Urška pravi ...

A zbiraš tud podvojene modele? Tud jaz mam kakega doma, samo mislm, da maš že vse take v svoji zbirki...

malimili pravi ...

Ja ja, sevanja ni nikoli dost. :)

Tehka pravi ...

a se da katerga od tistih nekaj ki jih dela zamnjat staro za še starejše? :D

drgač pa lepa zbirka, pohvalno :P

malimili pravi ...

Kaj pa bi ti imela?

Tehka pravi ...

sony e. ta4i od leve u 2i vrsti :P

malimili pravi ...

Ne dela.

Unknown pravi ...

Resno ti priporočam Dr. Phila. Ti ga jst častim.
Drgač maš pa tok sevanja, da prekašaš našo NEK.

PS: Podarim ti razstavljenega Simensa CX70