petek, 13. marec 2009

Obisk bara Trenutek

Na koncu naše ulice se nahaja bar s simpatičnim imenom in zloglasnim slovesom. To je bar, kjer so svoj prostor pod soncem našli tisti, ki namesto kosmičev in kave za zajtrk zaužijejo tri takratke in dva Laška. Velikokrat smo se pogovarjali, sicer bolj v šali kot zares, da bi šli tja kdaj na kako pijačko.Vedno znova smo se ustrašili verjetno resnične domneve prijatelja Branka, ki je dejal, da ko enkrat prideš not, te ni več ven.

Hudič v sili tudi muhe žre, in danes je tako naneslo, da sem prebil led in stopil za šank. Parkomat ne mara kovancev za dva evra, tako da sem bil prisiljen prosit, verjetno najbolj slabovoljno kelnarco na svetu, če lahko dobim dva po en euro. Četudi sta polita z vinom. Kaj pa parkomat ve, kaj je vino?

Ura je bila 9. Družbo mi je delalo, tako na uč, 12 ljudi, od tega so bili štirje trezni, dva sta imela nafrišno zalimano čelo. Je bila precej pestra noč, domnevam. Vonj lokala spominja na kakšno zanemarjeno vinsko klet. Muzike se ni slišalo, saj so se fantje, ki so sedeli skupaj za šankom, pogovarjali tako na glas, kot da se derejo iz hriba na hrib. So pa precej za žur tile rdečeličneži z zadahom soda. V nekem trenutku me je natakarica opozorila, naj zaprem vrata, nakar je eden iz kluba 2+ promila odvrnil, da on pa že nima brata. Hlapi so mi en mejčkeno že udarili v glavo, zato sem se z urnim korakom napotil proti izhodu.

Hja, precej dobra izkušnja je za mano. Od sedaj naprej ne bom več, tudi v šali ne, predlagal srečanja na koncu ulice. In še nekaj. Brankec... Uspelo mi je. Prišel sem ven. Živ in zdrav. Sicer rahlo omotičen, vendar z dvema nepolitima kovancema za en euro.

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

Haha, da ti nau všeč ratal :))

Manca pravi ...

Potem si bil pa dlje kot trenutek v Trenutku? Pogumno!

malimili pravi ...

@ Borut - upam, da ne :)
@ Manca - ja ja, ene par trenutkov sem bil v Trenutku. Če bi bil še par trenutkov v Trenutku bi pa število trenutkov v Trenutku naraslo v trenutku.

Unknown pravi ...

Še mal pa boš smrdel k prazen sod, že vidm! :)))

Anonimni pravi ...

Ampak tista z bratom je pa fenomenalna...hahahahaha... :)

Povšo pravi ...

Hehehehehe. Ko sm jst tebe klicov, si reku da moram it mimo tega bara da pridem do vašega šihta. Važno da si bil rahlo omotičen, hehehe.

malimili pravi ...

@ Borut - Ne bom, Borči, neč se bat! :)

@ Malea - To je najbolj nabasan stari reku. Predvidevam, da je drgač precej inteligenten, če se je v takem stanju spomnil tako vrhunske fore :)

@ Povšo - Ja ja, bar Trenutek je kr pogost Treftpunkt :)

Unknown pravi ...

Trenutek je popolnoma neškodljiv lokal,stranke so pač take kot so, grem rajš sem na pir kot pa v kkšn kvazi fensi lokal poln nabildanih/nakokiranih rođotov in njihovih zafnanih priležnic...sicer stvar okusa,pa vendar...lp