četrtek, 12. marec 2009

Današnja pomaranča

Na videz je bila super. Lepa, zdrave barve, pravilno zaobljena. Že pri prvem manevru (beri: rinjenju nohta v lupino) sem skoraj obupal. Pol nohta sem si skoraj odtrgal, da mi je uspelo. Jupii.
In potem je bila vsa suha. Kot bi jedel stiropor. In ne le to. Tudi sočna ni bila.
Fuj te bodi.

7 komentarjev:

Unknown pravi ...

Problemi, problemi :))

Anonimni pravi ...

Fajn se mej. Važnu je to, da si se muču in jo olupu:) sej vsebina itq ni važna

malimili pravi ...

Seveda je važna. Sej sem jo lupil zarad vsebine in ne zarad tega, ker mi je všeč, da mam še zdej deformiran noht.

Anonimni pravi ...

Fuj in fej take pomaranče...mene tako tut vedno čist razživcira:)

Povšo pravi ...

Ni važno, jst use pojem. Hehehe.

Blaž S. pravi ...

Tudi banane niso bile nič vredne ;)

malimili pravi ...

Jah, sadje v Mercatorju ali pri Baškimu ne bo nikoli isto.