sreda, 30. julij 2008

Nagravžen folk


Priznam, zelo nevesten sem, kar se tiče umivanja sadja pred zaužitvijo. Nekako se mi ne zdi narobe, če jabolko fejst obrišem ob majico, namesto da bi ga šel oprat. Pa tud kako grozdno jagodo sem že pojedu, brez da bi jo opral. Najbrž se je na ta račun v mojem telesu tvorilo precej protiteles za razne bakterije, pa tud kaka driska ali šraufanje po trebuhu sta me matrala zaradi tega. Kajčmo.

Ampak, od danes naprej, obljubim, da bom sadje pral šestkrat in ga vsakič orenk podrgnu, da bom res vedu, da je čisto. Zakaj taka strašna odločitev?

V Mercatorju sva s Katko navsezgodaj kupovala zajtrk. Družbo ob polici s sadjem nama je delala na uč precej zajebana baba. Taka ogromna, k bi me z eno roko lahko dvignila pod strop najboljšega soseda. Sem jo pustu pri miru, kajčem drezat. In kaj je pol naredu ta nagravž nagravžni babji? Z nabolj nagravžnim kašljem na svetu je poprašila vse gajbice sadja. Roke pred usta najbrž ni dala zato, ker bi bila vsa mokra. Bljak. RES nagravžno. Dobro, da sva mela svoje banane že v rokah. Z želodcem v grlu, pripravljenem da vsak čas eksplodira, sva se odpravila na blagajno. Vmes sem se zaklel sam pri sebi, da če bom že jedu sadje, ga bom pral, pral, pral in še enkrat pral. Folk, dejte prat jabolka, nikoli ne veste, kater nagravž se je pred vami sprehajal mimo njih in koliko nevidnih človeških izločkov se nahaja na, na uč, čudovitem sadežu.

5 komentarjev:

Povšo pravi ...

lepa dogodivščina, zdej boš pa sadje pral. men se je neki podobnega zgodilo, še preden sem blog pisal. je pa ena mama kihnla tm pr sadju, mamo ji

Anonimni pravi ...

blju :/ naj ti povem.. da jst sadja tud podrgnem ne ponavadi :D sm od zdej naprej...... ga pa bom!

malimili pravi ...

Ja, le dej. Mati so mi vedno govorili, naj si predstavljam kakšne umazance, k z usranimi rokami šarijo po sadju, jst pa pol to jem. Pa me ni ganilo, do danes. Mater so ene ženske nagravžne. Hehehe

Anonimni pravi ...

sure.. blame the woman! :)

BrezVoska pravi ...

sm take mamce so pa kr kul:) škoda k me ni blo zravn:)