torek, 22. julij 2008

Naslova se ne morem spomnit

Že dolgo nisem pizdil, zadnje čase sem pa precej razdražljiv in me pa malenkosti spravljajo v slabo voljo.

1. Ljubljanski kolesarji. Fakof, ej. Če majo troblo na svojih biciklih mislijo, da lahko pičijo 50 na uro med v miru sprehajajočem se folku. Drin drin in pričakujejo, da se bodo vsi umaknil. Da ne bi. Malo bolj počasi se fijakajte pa bo vse mnogo lepše. Ljudje ne bodo prestrašeno gledali, kdaj jih bo kak živčni biciklist podrl po tleh, vi pa tud ne boste nič zamudili. Tejk it izi.

2. Vreme. Odlična tema za pogovore, če se nimaš o čem pogovarjat. In, kako si? -Dobr, pa ti? -Ej, zadnje čase kar kul. -Je pa vroče danes, ne? -Ja, svinjsko. -Trontelj je reku, da bo popoldne padalo... Veste o čem govorim, ne?
No, na jetra mi gre vreme. Na jetra mi grejo nevihte in neurja. Pa tud dežja samega po sebi ne maram. Poletje je. Vsaj koledarsko. Oblaki, spiz...te na južno polloblo. Zalivejte kumare in odkrivajte strehe po Avstraliji in Južni Afriki, nas pa pustite pri miru.

3. Naši košarkarji. Materbuh, občutek mam, da če bi na turnirju igrale tri reprezentance, bi bili naši četrti. Jst ne vem no. Sposobni so premagat orenk dobre ekipe, znajo pa zgubit proti Vatikanu. Je to tisto, čemur rečemo čar športa? Če si večni luzer, potem zagotovo ni.

4. Teleray. Svojo Nokio s popravljenim zvočnikom čakam že 15. dan. Še ene dva dni bom strpen, pol pa pridem tja z dvema Bosancema k skupej merita 4 metre pa pol in sta težka 300 kil.

5. Jst. Tečen sem zadnje dni. Utrujen. Nenaspan. V mislih imam morje, na poti do tja pa me ovirajo še trije ogromni projekti. Ampak se ne dam! Večnega optimista v meni ne zlomi prav nič.

Čez kak mesec bo življenje kot v pravljici. Ne bom gledal živčnih kolesarjev, sijalo bo sonce, neuspeh košarkarjev bo pozabljen, nokia bo v žepu, sam pa ne bom več tečen. Namakal bom rit v morju in se mi bo je... za cel svet!

Kako ste pa vi kej te dni? :)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mi smo precej podobno, hvala da vprašaš:))

Anonimni pravi ...

ah,isto dragi moj Luka.. komej čakam tist bogi VIKEND da grem na morje=) o službi sem že povedala, vreme mamo isto, PMS dela svoje, zraven pa še en kup emocionalno nepotrebnih sitnosti.. učasih si želim da bi kr spizdila nekam daleč od vsega.. k ne?!
Kje boš ass namakou?

Povšo pravi ...

Lahko bi pesmico napisal :)

malimili pravi ...

Kakšno pesmico? :)

Povšo pravi ...

Depresivno pesmcio pozitivnega človeka.

malimili pravi ...

Kuće laje,
mislim ti si,
otišo si,
sarmu probo nisi.

koka pravi ...

Jp, velkom to da klab.. Take mamo, kajčmo. Se kar spomnemo na novlet občasno anedede... Kje je še dopust... :(

Pa drgač? Kakšno mate vreme v LJ? :D :D