nedelja, 7. september 2008

Sirov burek


Ste ga kdaj jedli? Stavim da nikoli! Zgoraj omenjena dobrota ne obstaja in ker sem še vedno v bosanskih sferah, čas pa preživljam med nevednimi slovenceljni, se čutim dolžnega, da širnemu občinstvu razložim teorijo o tako zelo priljubljeni hrani pri nas. Sirov burek je pita z mesom in sirom. Nisem siguren, da jo kje prodajajo.

Uglavnem... Beseda burek simbolizira pito z mesom. In neeeeeeeeeeeeeeeč druzga. Pita s sirom se imenuje sirnica, s krompirjem krompiruša, z zeljem zeljanica, z bučkami tikvanuša (tole sem si izmislil, ampak po moje nisem daleč), itd itd. Se pravi, če bi v pito zavili jetrca bi se imenovala jetrcanuša, če bi bosančine notri ubacile nutelo, bi bilo pol to nuteluša. Sej ste dojeli najbrž. Upam, da je zdej jasno. Zelo sem vesel, da sem vam razširil obzorja in da v javnosti ne boste govorili neumnosti.

Aja, še ena bosanska malenkost. Ćevapčići. To je čist nekej drugega kot čevapčiči. Prvi in zadnji ć sta mehka, tisti v sredini je malo trši. Prvega, ki v Sloveniji najde pravilno napisano tole plemenito jed, častim eno porcijo in zaloharmoni.

Je še kdo ratal lačen?

3 komentarji:

čl pravi ...

ednič ko grem v tuš po sirnico jim bo tole povedal;) da takoj umaknejo listek z napisom sirov burek!!

Anonimni pravi ...

jou lukii.sam sirou burek je res specialn..učeri sm ga jedla.>.<

Anonimni pravi ...

jou lukii.sam sirou burek je res specialn..učeri sm ga jedla.>.<