petek, 13. junij 2008

Wanna go for a ride?


Kaj je najbolj bosanska stvar na svetu? Nekaj, kar nas po moje vse spomne na deželo onkraj naših meja. Golf dvojka. Čeprav je udoben kot dvosedežnica na Krvavcu in oddaja glas traktorja med oranjem je legenda za vedno.
Brez dodatne opreme, precej skromen v primerjavi s konkurenco, odporen na vse udarce in zasidran v srca ogromno ljudi. Nekako tako kot dežela od koder prihaja. Vse kar diši na majku Bosnu imam v srcu. Čeprav sem čistokrvni Slovenec - majkemi.
Gre kdo na burek?

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Sej sva ga ravno pojedla. :)

malimili pravi ...

Me želodec boli pa zgaga me peče. Tega je Slovenc delal.

Povšo pravi ...

mene je čefur nasral v Ljubljani... za burek, pizda je bil vroč... :)

BrezVoska pravi ...

Ti si lud majke mi! Kje najdeš te ideje za članke-golf 2? Ti si Luka kralj. Bravo burek-je od Šiškota?

Anonimni pravi ...

hahaha.. prid h men na domaaacii!!
;)

Unknown pravi ...

To je tko kot tank. Grd, glasen, neudoben, a neuničljiv. Zato bodo pa golfi zavladali svetu. Sigurno je 50% vozil na svetu Golf. Jst bi ga tut mel, pa ne bom, ker hočem izstopat.