sobota, 22. marec 2008

Dobrodošla, KALA!



Kar hitro, anede? Ja, kužico malo mamo. V pol ure, odkar je naša princeska doma, je uspela polulat tepih v jedilnici in posrat tepih v dnevni sobi. Drgač je pa kul. :) Joka nič, laja nič, edino prebavo ma dobro. No, tole so prvi vtisi, ko bo kej novega, seveda poročam.

8 komentarjev:

Povšo pravi ...

prebavo ma kot lastnik :)) lepa lepa

Tehka pravi ...

waaw :D:D ful je luškana.
lulat pa kakat jo boste pa že navadl za zuni :P
veliko sreče :)

5rca pravi ...

LUŠTNAAAA!!!

Čestitke za malo! Moraš pripeljat kdaj v LJ pokazat. ;) Ali pa mi pridemo k vam. :)

koka pravi ...

iiii, kolk je lepa :) Jo prideva pogledat dokler je še mejčkna :D

Anonimni pravi ...

full je lušna ta pasma mi je najbolj všeč

Anonimni pravi ...

Ful je lepa pa črna, najbrž od oglja, ki ste ji ga dali za prebavo:P Zdej se je Luka še ne bojiš,sm kaj bo čez dva meseca ko te bo prerastla? Zelo posrečena je tale Kala, lepa je

Unknown pravi ...

Oooooooo...tacga sem si jst na morju kupu:D PA mel je dve AA bateriji. Vidm da vašga na 3. sliki na akumulator filate. Pametno...škoda dnarja za baterije. Lep kuža. Dejte mu vsak dan mojo sliko kazat da se me navad. Neb rad da me ugrizne ko bo velik.

malimili pravi ...

Ja ja, lepa je. Pridna je. Samo drisko ma, upejmo, da bo kmalu vse okej. Vsi jo pridte pogledat, vsi vabljeni. Pa svoje pse pripeljite, bomo meli pasjo žurko, izbor za miss bolhe in in tekmovanje v metu povodcev. :)